بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی
نوشته شده توسط : آرامیس

 بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی دارای ترکیبات و فرمولاسیون خوشایند و لطیف برای پاکسازی عمیق پوست و موی سر کودک است. از انجایی که حساسیت و لطافت پوست و موی کودک نسبت به افراد بزرگسال بیشتر است. والدین باید در زمان خرید شامپو بچه خارجی و ایرانی دقت زیادی به خرج دهند. در این مقاله به توضیحاتی کاملی در مورد شامپو مناسب برای کودکان و بهترین شامپو کودک خارجی و ایرانی معرفی شده است.

ویژگی های بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی

بهترین شامپو برای نوزاد خارجی و ایرانی محصولی است که سبب سوزش چشم کودک و نوزاد نشود و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- بدون مواد تحریک کننده

در ترکیبات شامپو بچه نباید از مواد حساسیت زا، التهاب آور و مواد تحریک کننده استفاده شود. میزان آسیب پذیری پوست نوزادان و کودک در مقایسه با بزرگسالان بسیار بیشتر است. به همین دلیل باید شامپو بچه دارای بهترین ترکیبات و مواد سازگار با پوست و موی کودک باشد.

در انتخاب شامپو بچه بسیار دقت کنید چرا که مواد ناسازگار در ترکیبات شامپو سبب واکنش های پوستی سریع در نوزاد می شود.

2- داشتن PH خنثی

شامپو بچه قلیایی تمام چربی مفید موجود در پوست سر کودک را از بین می برد و سبب تضعیف سیستم دفاعی پوست وی می گردد. در زمان خرید شامپو بچه دقت کنید که PH آن خنثی باشد.

3- فاقد مواد مضر

در ترکیبات شامپو بچه نباید از عطر و مواد مضر برای پوست استفاده شده باشد تا هیچ گونه حساسیت پوستی را برای او ایجاد نکند.

4- ضد التهاب و آبرسان

این شامپو برای آبرسانی موهای کودک باید دارای هیالورنیک اسید باشد تا پوست و موی کودک خشک نشود. اکثرا شامپو های بچه دارای رایحه بابونه، عصاره گل همیشه بهار وبیزابولول هستند که تمامی آنها خاصیت تسکین دهندگی برای پوست دارند.

بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی

در ادامه به معرفی بهترین شامپوهای خارجی و ایرانی موجود در بازار می پردازیم :

بهترین شامپو بچه خارجی

از جمله بهترین شامپو های خارجی مناسب نوزاد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

شامپو برند یونی بیبی

شامپو برند یونی بیبی برای سر کودک تولید ترکیه می باشد. این شامپو در ترکیبات خود هیچ گونه رنگ و پارابن ندارد و به خوبی می تواند لطافات و شستشوی بهتر موی سر نوزاد و کودک را انجام دهد. در فرمولاسیون این شامپو از مواد آلرژیک استفاده نشده است و سوزشی در چشم ها ایجاد نمی کند. از جمله بهترین شامپو های بیبی می توان به شامپوهای زیر اشاره کرد :

شامپوهای بچه برند آمالفی

در ترکیبات شامپوهای آمالفی از مواد شیمیایی استفاده نشده است و به همین خاطر سبب سوزش چشم ها کودک نمی شود. شامپو خارجی آمالفی دارای عصاره بابونه و نرم کننده برای کودکان است. شامپو بدن آمالفی به هیچ عنوان قرمزی یا سوزش چشم ها نمی شود. از جمله شامپو های بچه آلمافی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شامپو برند جانسون

شامپوهای بچه جانسون برای شستشوی مو و بدن کودک و نوزاد یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این شامپو در چشمان کودک هیچ سوزشی ایجاد نمی کند و موهای اورا فوق العاده لطیف و نرم می سازد. شاپو موی سر جانسون سبب تحریک رشد مو نوزاد و کودک می شود و تمام مواد مغذی و معدنی مورد نیاز برای ستشوی سر و پوست او را دارا می باشد.

شامپو های برند چیکو

شامپو سر و بدن برند چیکو ساخت کشور ایتالیا است. این شامپو با داشتن عصاره جوی دوسر موجب لطافت  موهای نوزاد و کودک می شود و خاصیت آبرسانی نیز دارد. شامپو ایتالیایی چیکو کاملا ضد سوزش چشم است.

برندن ماستلا

شامپو آووکادو ماستلا برای شستن و تمیزی سر و بدن کودک و نوزاد جزو بهترین گزینه های است و به پوست سر وبدن نوزاد صدمه ای وارد نمی کند.

بهترین شامپو بچه ایرانی

از جمله بهترین شامپوهای مناسب نوزاد ایرانی می توان به برند های زیر اشاره کرد :

شامپو نوزاد آردن

این شامپو بچه ایرانی از بهترین ترکیبات تولید شده و در موهای نوزاد خشکی ایجاد نمی کند. برای تمیزی موی سر نوزاد یکی از بهترین شامپو بچه های ایرانی است.

شامپو بچه سریتا

این شامپو بچه ایرانی دارای سولفات و پارابن در ترکیبات خود نیست و صدمه ای به پوست و موی کودک وارد نخواهد کرد. شامپو بچه سریتا با داشتن عصاره اسطوخودوس و رزماری موجب آبرسانی موهای کودک می شود. این شامپو تارهای موهای کودک را مستحکم کرده و موجب تغذیه آنها می شود.

بهترین شامپو بچه برای موهای فر

بهترین شامپو بچه برای رشد مو

در میان شامپوهای ذکر شده شامپو های بچه برند جانسون می تواند گزینه ای مناسبی برای تحریک رشد مو در کودک و نوزاداان باشد. با توجه به فرمولاسیون لطیف این شامپو علاوه بر تمیز کردن عمیق پوست سر می تواند سبب تحریک رشد مو نوزادان شود.

نکات مهم در زمانی خرید شامپو بچه

در زمان خرید شامپو برای نوزاد و یا کودک خردسال خود نکات زیر به نکات زیر توجه داشته باشید :

  • از آنجایی که سیستم ایمنی کودکان ضعیف تر از بزرگسالان است باید در زمان خرید به ترکیبات شامپو دقت داشته باشید تا از مواد شیمیایی در آن استفاده نشده باشد
  • توجه داشته باشید که بهترین برند های خارجی و ایرانی تولید کننده

  

منبع » بهترین شامپو بچه خارجی و ایرانی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: